Een plek waar klantrelaties bloeien
Waarom De’Longhi al 3 jaar onze locatie kiest voor hun klantsessies
Johan Snoek, Commercieel Directeur De’Longhi Group
Marlous Aarts, Brand Manager Braun De’Longhi Group
Bij PLUK trainingslocatie zijn we trots om samen te werken met klanten die net zo toegewijd zijn aan klanttevredenheid als wij. We vroegen Johan Snoek, Commercieel Directeur & Marlous Aarts van het Marketingteam waarom ze al 3 keer op rij voor onze locatie hebben gekozen en wat onze locatie zo geschikt maakt voor hun bijeenkomsten.
Wie is De’Longhi?
De‘Longhi is een Italiaans bedrijf dat bekend staat om hoogwaardige huishoudelijke apparaten, met een sterke focus op volautomatische koffiemachines. Vanuit het kantoor in Breda bedienen zij de retail markt met 3 merken: De’Longhi, Kenwood en Braun. Door de toewijding aan innovatie en design is De’Longhi uitgegroeid tot een vertrouwd merk in vele huishoudens.
Nieuwe productintroducties bereiden ze graag goed voor met hun klanten. Dit doen ze middels jaarlijks exclusieve klantsessies waarbij ze toekomstige producten demonstreren en gezamenlijke lancerings acties plannen.
Het team van De’Longhi kiest heel bewust om dezes sessies op een externe locatie te hosten. Een andere omgeving dan het gebruikelijke kantoor geeft de sessies een extra dimensie. Het feit dat alles van A tot Z geregeld is geeft het team rust en tijd om zich met de klant bezig te houden.